16 Ekim 2011 Pazar

Hayat işte bu....

NEDEN BENNNN!!!!!!!!!

Neden bennnn!!!!!!.Hepimiz yaşantımız boyunca bu cümleyi milyonlarca kere tekrarlamışızdır....Başımıza gelen her olumsuzlukta bunu düşünürüz...ve kendimize sorarız...Ama hiç kimse buna net bir cevap verememiştir..O an her türlü olumsuzluğun ya da yanlışlığın sadece kendi hayatımızda olduğunu düşünürüz.Kendimizce hayatımızda birçok fedakarlık yapmışızdır,zorluklar yaşamışızdır o yüzden herşeyin iyisini haketmişizdir..Ama öyle olmaz..sonuç hayal kırıklıkları...Çünkü hep mükemmel olmayı isteriz..hep doğru şeyler yapmayı,iyi ve rahat yaşamyı,başarılı olmayı,çocuklarımızı çok iyi yetiştirmeyi vs..vs...
Sonuç ???
Kimileri bunların bir kısmını ya da tamamını başarır yada başardığını sanır..yada başarmış taklidi yapar...Aslında hepimizin eksiklikleri vardır..ve yanlış yaptığı birşeyler..ama onların yanlış olduğunu bilerek yapmayız çünkü o bizim için doğru olandır..
Çevremizdekileride kendimize göre düzenlemeye çalışırız..İşte orada büyük yanlış başlar....Sonucunda da üzülürüz..hemde çok..İstediğimiz hiç bir şey olmaz.Hiç kimse bizim için birşeyler yapmaz yada öyle düşünürüz..İşte o zaman bu soru aklımıza gelir...
Halbukii onca fedakarlık yapmışızdır,ama karşılığını hiç alamamışızdır,biz onları hep düşünmüşüzdür ve mutlu etmek için uğraş vermişizdir...Bu kocamız olur..çocuğumuz olur..akrabamız olur..dostumuz olur..olur da olurrr..Bir kısır döngünün içine gireriz...Mutsuz, umutsuz ve melankolik...
Aslında hepimiz birer kocaman çocuğuz...Çocuklar gibi ilgi bekleriz,şımarırız,küseriz....En önemlisi sevilmek isteriz...bizim için birşeyler yapılsın isteriz..isterizde isteriz.....sonu yok bununn...
Kırılgan bir çocuğum ben
Yüreğim cam kırığı
Bütün duygulardan önce
Öğrendim ayrılığı
Saldırgan diyorlar bana
Oysa kırılganım ben
Gözyaşlarım mücevher
Saklıyorum herkesten
Ürküyorlar gözümdeki ateşten
Ürküyorlar dilimdeki zehirden
Ürküyorlar o dur durak bilmeyen
Gözükara cesaretimden
Diyorlar: Bir yanı sarp bir uçurum,
Bir yanı çılgın dağ doruğu.
Oysa böyle yapmasam ben
Nasıl korurum içimdeki çocuğu?
Bir yanım çılgın nar ağacı
Bir yanım buz sarayı ,,,(Murathan Mungan)

Çok seviyorum bu şiiri...Beni anlatıyor sanki........

Hiç yorum yok: