7 Ekim 2011 Cuma

ilk yazımmm....

evetttttttt...işte başlıyor....
artık benimde herşeyi yazabileceğim bir sayfam oldu...mutlu oldum...
gerçi konuşmayı yazmaktan daha çok seviyorum lakin hayat şartları artık teknoloji konuşmaktan çok yazmayı gerektiriyor...bende modaya uydum..her zamanki gibi..:))))
Bugün ilk gün ve öylesine boş şeyler yazmak istedim..daha doğrusu konusuz konuşmak pardon yazmak istedim...Gerçi sabahım pek hoş başlamadı ama umarım günüm güzel geçer..Zira sabahleyin yıllardır bitmeyen üst komşu kavgasıyla uyandım...neyi paylaşamamaktalar halen anlamış değilim..İnsan çevresine karşı bu kadar mı saygısız olur..bu kadar mı düşüncesiz olur...Olabiliyor demek ki...Sabah sabah Allah onlara nasıl bir enerji bahşettiyse anlamadım İnsan kavga etmekten sıkılır yahuuu sürekli bir insan kavga edebilirmi???Nasıl bir hayat bu ama tercih meselesi tabiki...mutluluk herkese göre değişik.kimileride böyle kavga ederek mutlu oluyor demekki....anlamadım..anlayamadım..anlayamıyacağım...şu an kavga halen devam etmekte umarım sonu hüsran olmaz..kocaman insanlar neyi paylaşamıyor acaba..şöyle yukarıya çıkıp kapıyı çalıp ikisininde suratının ortasına yumruk atasım var..ama nafile yapamıyacağım birşey...ama istiyorum işte..
üç günlük dünya niye dar gelir insanlara halbuki yaşamak o kadar güzel ki anlayana..şimdi kendimi acilen evden dışarıya atasım var...zira kafam şişti ve yazamıyorum..biraz kafamı dağıtayım..en güzel günler kavgasız sizlerin ,bizlerin, hepimizin olsun....

Hiç yorum yok: