18 Ekim 2011 Salı

HERŞEYE BOŞVER.....

Herşeye boşver demek,aldırmamak mümkün mü acaba?????Umursamaz olmak,her şekilde rahat olmak...Bana hiç olası birşey gibi gelmiyor ama...
Neyseee!!!!!!
Büyük Hintli düşünür ve ruhsal öğretmen J. Krishnamurti, elli yıldan uzun bir süre boyunca bütün dünyayı dolaşarak, kelimelerle ifade edilemeyecek olan mesajını kelimelerle vermeye çabaladı. Hayatının sonlarına doğru yaptığı konuşmalarından birinde, seyircilerini bir soruyla şaşırttı: "Sırrımı bilmek ister misiniz?" Herkes dikkat kesilmişti. Kalabalığın içinde yirmi ila otuz yıldır onu dinledikleri halde öğretilerinin özünü yakalamayı başaramamış olan çok sayıda insan vardı. Sonunda, bütün bu yıllardan sonra, üstat onlara anlayışın anahtarını verecekti.
"İşte sırrım," dedi. "Ne olduğuna aldırmıyorum."
Daha fazla açıklama yapmadığı için  dinleyicileri öncekinden de daha çok şaşırmıştı. Ama bu basit ifadenin ilettiği mesaj aslında çok güçlüydü!!!!
Hiçbir şeyi zihinsel olarak iyi ya da kötü şeklinde tanımlamamak, sadece olduğu gibi bırakmaktır. Bu, hayatınızda bir değişim yaratmak için herhangi bir şey yapmayacağınız anlamına mı gelir? Hayır, tam aksine. Eylemlerinizin temeli şimdiki anla uyum içinde olduğunda, eylemleriniz Yaşam'ın kendi zekasıyla güçlenir.
Çok mu bunaldınız hayattan gelin hadi bugün kendimizi resetleyelim...!!!!!
Ama öncelikle şöyle güzelce bir ağlayalım..hani derler ya böğüre böğüre...Öfkemizi,egomuzu,kinimizi bir tarafa atıp affedelim bizi üzenleri ki üzerimizden bir yük kalksın...Takmayalım öyle herşeyi kafaya inanın hayatta herşey çok çabuk değişebiliyor...Şımartalım kendimizi...eee bu da bizim en doğal hakkımız illaki..gevşeyip şöyleeee kendimizle başbaşa kalalım...Beynimizi boşaltalımmm ve hiç birşey düşünmeden olumlamalar yapalım biraz...
'' Ben kendimi seviyorum,ben herkesi olduğu gibi seviyorum,herkes beni seviyor'' '' İstediğim sürece üstesinden gelemiyeceğim sorun yoktur,kendime güveniyorum''  vb....
Kısacası aldırmayalım hiçbir şeye hiç kimseye...kendimizi yaşayalım....
geçmişe bak...
bulunduğun yere sağlam bas..
başını geleceğe dön.. buda nasıl olacaksa işte..:)))) bir dene bakalım!!!!!!!

Hiç yorum yok: